Wpraw się w ruch !

Jak zacząć? Po prostu „Wpraw się w ruch”!

Treningi Cię przerażają? Myślisz, że wiążą się one z poświęceniem wielkiej ilości czasu, męczarnią i wydatkami? Na szczęście Dariusz Miko, autor książki „Wpraw się w ruch” znalazł na to sposób. Możesz ćwiczyć na siłowni, korzystać z planów treningowych, jak i trenować w domu – z wielkimi sukcesami, które sprawią, że nabierzesz więcej energii do działania, do życia.


jak zacząć bieganie

O czym w takim razie jest ta publikacja?

Książka dotyczy aktywności fizycznej, którą chcą podjąć najczęściej osoby zainteresowane zdrowym stylem życia lub odchudzaniem. Napisana jest prostym, zrozumiałym językiem. Ujmuje temat kompleksowo. Skorzysta z niej każdy, gdyż jest tak zorganizowana, że zarówno osoby, które dopiero chcą zacząć się „zdrowo ruszać”, jak i te bardziej zaawansowane – znajdą tu dla siebie zestawy ćwiczeń i praktyczne wskazówki.

Co znajdziesz w książce?

  • Kompleksowe podejście do aktywności fizycznej dla osób, które chcą zrzucić zbędne kilogramy;
  • Stopniowanie trudności wykonywanych ćwiczeń – od najbardziej naturalnych (jak marsz, jazda na rowerze) do tych skierowanych na konkretne partie mięśniowe;
  • Autor pokazuje, jak można w domu stworzyć sobie proste przyrządy do ćwiczeń – nie trzebakoniecznie chodzić na siłownię;
  • M.in. takie informacje jak:
    • jak trening wpływa na organizm (zalety aktywności fizycznej),
    • jak zrobić rozgrzewkę i dlaczego jest ona ważna,
    • jak prawidłowo oddychać podczas wykonywania ćwiczeń,
    • zakwasy – o czym świadczą i jak je redukować,
    • różne rodzaje treningów: aerobowy, interwałowy, siłowy, izometryczny – co daje każdy z nich,
    • jaki rodzaj treningu wybrać,
    • jak zapewnić sobie równomierny rozwój,
    • jak rozpocząć,
  • Rysunki – pozwalają lepiej zrozumieć każde ćwiczenie, zapoznają z budową ciała i nazewnictwem.

    jak zacząć bieganie
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
%d bloggers like this: