Trening wrzesień 2016

Treningi wrzesień, zaczynam powolne luzowanie przed startami, w tym miesiącu przewidziane 2 starty, pierwszy 4 września 10km, a drugi 18-tego maraton.

4 wrzesień – Richmond 10k

8 wrzesień – BNP 30′ – Zacząłem od 5:00 a skończyłem na 3:43/km.

18 wrzesień – Richmond Marathon

Po nieudanym starcie i efektem „ciężkich nóg” zdecydowałem na przejście na 4 treningi biegowe oraz 2 pływackie, tak aby nogi odzyskały swieżość przed czekającym startem na 100mil 15 października, w tym tygodniu wiele się nie działo, 2 biegi spokojne rowerowanie, basen 2x i ćwiczenia 😉

Ostatni tydzień września też bez szaleństw, biegi spokojne, lub biegi spokojne z przebieżkami, basen, body balance 🙂

Podsumowanie września 2016

Bieganie – 20 treningów.
Rowerowanie – 1 trening.
Squash/Badminton – 2 treningi.
Ćwiczenia mobilizujące – 8 treningów.
Body Balance – 14 treningów.
Pływanie – 5 treningów.
Razem 49h 18min we wszystkich 55 treningach. 🙂

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
%d bloggers like this: