Trening Wrzesień 2015

We wrześniu mam zaplanowane dwa  starty, jeden to ultra maraton w parze, w Walii, a drugi start, to półmaraton w Londynie.

1 wrzesień to bieg spokojny 58min bez większej historii, trzeba zbierać siły na start 🙂

3 wrzesień, też spokojnie 60min bez szaleństw.

5 wrzesień – start w ultra maratonie Brecon Becons 10 peaks, 58km z 3300m przewyższeń, pierwsze miejsce w parze oraz 18 indywidualnie, czas 10h3min

Po tym ultra zrobiłem 5 dni przerwy od biegania, ponieważ odnowił się ból w stopie podczas biegu. Zamiast biegania troszkę poćwiczyłem i popływałem 🙂

27 wrzesień – start w półmaratonie Ealing Half Marathon, przed startem nie czuję się najlepiej, a stopa jeszcze nie do końca wyleczona, postanawiam biec na 1:27 od początku….. ale w trakcie okazuje się, że nie ma się co pierd….ć, szło cały czas równo i jest życiówka – 1h25min38sek.

Podsumowanie września 2015

Bieganie – 31h 50min – 330,3km – 20 trenigów.

Siła ogólna -2h – 4 treningi.

Core stability – 5h 15min – 9 treningów.

Wiosłowanie – 2h 30min  – 5 treningów.

Pływanie – 5h 31min – 12,85km – 6 treningów.

Rower – 2h 29min – 71,4km – 2 treningi.

Razem 49h 36min na treningach 🙂

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
%d bloggers like this: