Trening Marzec 2015

Kolejne tygodnie przygotowań do Maratonu Praga, ten miesiąc już będzie mniej intensywny, ponieważ po drodze mam Half Marathon Reading, odpuszczam też core stability, aby mięśnie się zregenerowały.

1 marzec – Bieg długi i to nawet bardzo długi, 2h 59min i przebiegnięte 33km, średnie tempo 5:24/km.


4 marzec, miał być bieg w tempie maratońskim, ale wiało jakby się ktoś powiesił, więc zamieniłem to na 15x400m i te 400-setki równiutko po 1min 23sek

7 marzec BS 20min +4x12min tempo progowe, odcinki weszły średnio po 3:58/km, mna przerwie 2 min w marszu +4x200m Rytmy po 41sek

8 marzec kolejny bieg długi – 2h 28min – 30km.

11 marzec kolejny akcent – BS 20min+6x6min TP (3:58/km) p.1min marsz+4x200m Rytmy przerwa 200m +2x6min TP (3:57/km) p. 1min marsz+10min BS+4x400m Rytmy przerwa 400m +BS 10min.

14 marzec – zawody ParkRun – 18min 59sek.

15 marzec – bieg długi, ale tylko 90min i 18,5km.

17 marzec – to lekki trening przed półmaratonen, 4x5min w tempie 3:57 na przerwie 2 min w truchcie.

22 marzec – Reading Half Marathon, celowałem w 1h 25min a wyszło dokładnie 1h 26min i życiówka – ciężko będzie złamać 3h w Pradze.

trening do maratonu, Jack Daniels, Tadeusz Gumułka

Podsumowanie marca 2015

Bieganie – 376,6 km – 30h 17min- 23 dni treningowe.
Core Stability – 1h 35min – tylko 3 dni treningowe.
Pływanie – 2,7km – 1h 5min – 2 treningi.
Razem 32h 50min na treningach.
Poniżej szczegóły treningu z dnia 11 marca.
trening do maratonu, tempo progowe, rytmy, Tadeusz Gumułka

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
%d bloggers like this: